Monday, June 8, 2009

hello !

hi all...!!

i think this time i will blog in malay...hahahaha !!
hey...agak lama la jugak la x blog nie....seriously, gua memang bukan kaki blogger...unlike my fren sorang tu...gila rajin gak la...talking about his opinions..bla bla bla..kengkadang nak baca pun penat..hehehe...


rase nye...sekarang i dah ok...headache pun dah kurang...so sekarang cuma...**chill **chill **chill....**happy **happy
cuma hati agak butterfly & flower flower.....(bunga-bunga laa...) hehehehe.....kengkadang tu selalu gak la sengih sorang2....x kire tempat gak laa..dlm tren, bilik air - time tgh shower, beratur beli makan...(chett...malu sioott)......hehehe...dah tentu la ada benda jadi kann....haha..x mo bagitau aaa...rahsia...(hampeh..baik x yah blog mcm tu !!!)......hehe...nanti la kot...


apa yg gua boleh cerita...rasa seronok la bile lepak ngan geng laki...kengkadang mcm boleh tau rahsia2 dorang ni kan....walaupun diorang cover2 skit....tp cam boleh tangkap jugak laa....hahaha...x kisah sgt pun...korang citer depan2 pun....tgk la esok lusa..da lupa citer tu...hahahaha...tp gua agak x sangka...yg possibility nak masuk geng tu agak besar gak aaa....cuma perlu gain trust dgn diorang...(rasenye cam boleh....ceh ceh...konfiden...konfiden...huhuhuh)....tp rasa cam x kisah sgt laa...cuma rasa seronok berkawan dgn diorang nie....memang fun...unlike lepak ngan geng pompuan kan....adoii...cam nak pitam pun ada....ngan bising nye...ngan girls' stuff laa...so god pretender la kaum pompuan2 yg perasan cantik and hot nie....urghh !! talking about hot kan.....geng2 laki cakap gua hot..!!! x jangka la dapat compliment cam tu hahahaha....serious beb, coz gua rasa cam biasa je...mungkin baju gua pakai tu je la yg buat nampak hot..hahah....arigatou guyzz.. !!

tp ade sedikit tertanya...gua ada perangai cam laki skit....betul ke ? entah aaa...org yg cakap..bukan i yg ckp ok.. !!! hahaha...main thing is....x yah nak berselindung, nak pretend or become watsoever...just be yourself and kite enjoyyyyy (gaya puteri by nora danish) hehehe...

and lagi satu....sebenar nye gua kat offc nie...hahaha...gile bosan x de kerja dol...memang teruk la few months nie...da 2 bln beb x achieve target..huhuh..menyedihkan ! risau pun ada...ye aaa...economic x berapa bagus....dengan flu ni...entah bila business boleh jadi ok...hmmmmm...

ok aaa....itu saja untuk ari ni....hait ! otsukasama deshita !

No comments: